dinsdag 17 mei 2016

Stappenplan Edward Loef

Gisterenavond vatte ik de persoonlijke beleggingsaanpak samen op basis waarvan ik wereldwijd de richting en de kracht van de trends in beurskoersen beheers. U leest hier dus niets over voorspellen! Dat is ook niet nodig als u de wijze tip van Albert Einstein overneemt: "Look for What is, not What should be".

Veel technisch analisten (lees in deze Turbo TA Battle concurrent TA-coaches) hoort u zeggen "Ik verwacht dat...". Wat zij gemakshalve vergeten is het simpele feit dat de persoonlijke mening/visie totaal onbelangrijk is om de trends in beurskoersen te bespelen. Jazeker, ook ik geef mijn mening weer, omdat het publiek nu eenmaal antwoord wil hebben op wat ik denk/analyseer. Lees hierover vandaag op www.edwardloef.com in de rubriek 'de grafiek van de dag' over "Pullback voltooid"


Veel belangrijker is dat u in de komende uren/dagen even terugkijkt naar wat ik gisteren in het seminar over de Turbo TA Battle in de rol van coach voor boodschap heb. Hieronder mijn slides:


 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten